Artxandako tunelak

Artxandako tunelei buruzko guztia

Artxandako Tunelak triangelu bat osatzen duten hiru ardatz dituen bide-sistema bat da. Haietako bik, La Salve-Txorierri eta Ugasko-Txorierri (ordainpekoak), Bilboko erdialdea eta BI-637 autobidea (Txorierriko korridorea) lotzen dituzte, Bilboko aireportuko sarbidea eta Nerbioi ibaiaren eskuinaldeko udalerrietarako sarbidea arinduz. Hirugarrenak, Ugasko-La Salve, Bilboko hiriguneko saihesbidearena egiten du, Begoña eta Deustu auzoen artekoa, hain zuzen ere.

  • La Salve-Txorierri ardatza. La Salveko zubitik Txorierriko korridoreraino doa eta gutxi gorabehera 2.100 m-ko luzera dauka. Deustuko zubitik Txorierriko korridoreraino doa, eta Artxanda mendiaren azpiko tunel bat, bi errei eta 1.073 m-ko luzera dituena, eta Ugaskoko lotunea eta Ugasko-La Salve tuneleko lotunea eta Txorierriko lotunean bi adar osagarri dauzka.
  • Ugasko-Txorierri ardatza. Deustuko zubitik Txorierriko korridoreraino doa, eta Artxanda mendiaren azpiko tunel bat, bi errei eta 1.073 m-ko luzera dituena, eta Ugaskoko lotunea eta Ugasko-La Salve tuneleko lotunea eta Txorierriko lotunean bi adar osagarri dauzka.
  • Ugasko-La Salve ardatza. Pio X.a plaza, Deustuko zubiaren ondoan, eta N-625 errepidearekiko lotunea (Loruri inguruan) lotzen ditu. 1.500 m-ko luzera du eta bi errei dituen 1.073 m-ko tunela. Tunel hua dohakoa da.

Gainera, Txorierriko lotunean, ordainlekuak eta kontroleko eraikina daude.

EU_Adecuación de los peajes de Artxanda

EU_La Diputación Foral de Bizkaia remodelará el actual peaje de Artxanda dentro de la estrategia de digitalización que está llevando a cabo para unificar tecnológicamente los sistemas de gestión de estas infraestructuras y posibilitar el pago por medios contactless.

EU_El proyecto mantiene el diseño actual de siete vías centrales, permitiendo el pago en efectivo, tarjeta o telepeaje. Y las actuales vías laterales se van a sustituir por pórticos dotados de sistema de pago basado en tecnología free flow sin barreras. Con esta remodelación aumenta la seguridad vial al reducir el trenzado entre vehículos y agilizar el paso de vehículos, que podrán circular sin ralentizar la marcha.

Edozein zalantza izanez gero, jarri harremanetan formularioaren bidez.

Jarri harremanetan gurekin